Sidor

lördag 30 maj 2009

Den perfekta dagen...




Jag tror att jag har varit med om den perfekta dagen! Jo, det är sant!


Min dag började med att jag och en kompis tog oss en långpromenad med våra hundar. Vi hade (och har fortfarande) sju hundar tillsammans. Vilken kanonstart på en dag. De badade, sprang och var väldigt nöjda med livet.


På hemvägen tittade vi in till en gemensam vän och studerade hennes små underbara valpar. Vilka små underverk!!! Man kan sitta och bara titta hur länge som helst. (och då sover de ändå bara)


På tal om underverk; sommaren har kommit nu! Det trodde jag inte för några dagar sedan. Men nu är den faktiskt här! Hur kan jag veta det??? Jo, sommaren för mej är: sol, bad, värme och Marinella!!! Och nu har jag bildbevis!!! En Marinella och i kväll blir det bad i tunnan med goda vänner!!

3 kommentarer:

LO sa...

Sommar kanvara allmänt stekhett också!

Camilla sa...

Har du andra vänner än mig?

Susanne P sa...

Svar till ovan kommentar:
Men gumman, du bara jobbar och jobbar...du är min bäste vän när du är ledig!
Kram
Syster