Sidor

fredag 28 augusti 2009

Så var veckan ÄNTLIGEN slut!!!




Det finns nog inga dagar i veckan som är så få som fredagar. Men nu äntligen är den här!
Man känner sig ganska sliten med en arbetsvecka bakom sig så nu kan man bara njuta av att få vara ledig HELA HELGEN! "Mina barn" brukar tycka att jag är ganska slamsig när fredageftermiddagen kommer men vad ska man göra; trött och less? Endera så bryter man ihop eller så flamsar man till det. Det senare brukar jag föredra, eller rättare sagt det brukar bli så...jag är nog i grund och botten ganska "wild and cracy" av mej.(läs; flamsig) Kanske inte alla uppskattar detta men va f-n, det bjuder jag på!

Ikväll är jag bortbjuden! Ha, kan ni tänka: jag behöver inte laga middag!!! Gud så himla skönt! Mina hundvänner & jag ska äta surströmming! Som jag längtat efter denna delikatess!

Kom ihåg: gamla strumpor och lump luktar. Blommor och surströmming doftar!
Ha en alldelens underbar fredag så hörs vi i morgon!

2 kommentarer:

Camilla sa...

-Va piinsam du är.
Får du också höra det?
Där är väl det ända vi är lik varandra...
Att vi är "löjliga mammor".
Kramar i massor.

Douglas Söderlind sa...

Hoppas ni hade en trevlig fäst.