Sidor

söndag 16 augusti 2009

Soffpotatis-dagen...



Har verkligen kännt mej som en riktig soff-potatis i dag. Först en skogstur med jyckarna på 1½ timme och kan ni tänka er; några kantareller hade vuxit till sig så bra att nu fick de också följa med hem...hade jag någon korg med mej? Hade jag några bajspåsar med mej? Nej på båda frågorna! Jag fick glatt & villigt bära dem i mina händer...men vad gör man inte för att få med sig "skörden" hem?!
Eftermiddagen gick åt till att försöka se en svensk långfilm. Ni vet ju alla hur det brukar sluta för mej; jag somnar inom kort!!!
Ja det är ju klart: fem maskiner tvätt har jag ju också hunnit med, så så farligt var det väl inte att få "soff-potatisa" sig en stund i dag! Det kunde jag väl få unna mej!?

2 kommentarer:

Camilla sa...

Bilden på dig här ovan är väl tagen mellan 14-16 i dag.
Men varför varför har du röda handskar på dig?
Och varför tog du inte av dig skorna?

♥ Carina ♥ sa...

Ser rakt´ skönt ut!!!