Sidor

tisdag 1 september 2009

Alla har vi en speciell plats...




Visst finns det en speciell plats som man trivs mycket mer på än vissa! Jag t.ex har min givna plats i gungstolen framför TVn. Där hamnar jag alltid, inte speciellt ergonomiskt men väldigt behagligt att sitta där och gunga. Fram och tillbaka...på en fårskinnsfäll. (om jag inte lägger mej i soffan, strategiskt placerad så man kan se TVn utan problem...)

En av mina hundar har hittat en given plats på det nedersta trappsteget. Där har hon legat sedan hon var valp (ja, hon har naturligtvis kommit in för att äta emellanåt..) men nu så har trappsteget blivit lite för litet men det bryr hon dig inte om. Där ligger hon och sover och har full koll på vilka som kommer och går!
Ibland är det helt underbart att dela en speciell plats med speciella vänner!

1 kommentar:

Camilla sa...

Sitta på en gungstol??
Precis vad gamla kärringar brukar göra :)