Sidor

tisdag 20 oktober 2009

Himmel & pannkaka...



Ja, var jag i himmelen i helgen (säger bara: Daniel Lindström!) så är jag som en pannkaka nu!!!
Jag är SÅ sjuk!Och jag har sjukskrivit mej!!! (då du syster ÄR jag verkligen SJUK)
Minns inte när jag var sjukskriven sist...men nu kan jag inte ta vara på mej själv ens en gång...så hur skulle man kunna jobba?
Hostar, nyser, svettas, fryser, ont i halsen.
ÅHHH, vad jag tycker synd om mej själv.
Det skulle kännas bättre om man fick vara hemma och vara sjuk alldelens själv men min dotter är också hemma och har precis samma symptom som jag (fast jag tror det är LITE mer synd om mej, faktiskt)
Kram

7 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Men stackare!! Hoppas det går över snabbt. Koka lite te på färsk ingefära, pressa ner lite saft av en citron och i med en klick honung, så ska du se att det blir bättre.
Krya på dig.
Kraaaam

Susanne sa...

Tråkigt att du blivit sjuk, jag trodde också att det var dags för mig igår då jag mådde skit!!!
Men idag är det bättre :o)
Krya på dig

Kram

Camillasrum sa...

Men stackars dig! Hoppas du kryar på dig snart!!

Sussi sa...

Nej, din stackare!! Är det den där nedrans influensan som spökar!!? Hoppas du kryar på dig fort

Kramisar

Mona sa...

Krya på dig!
Och dessutom måste jag oxå byta garderob efter den där filmen som du hade! Nu! :)

Sanna sa...

Ja det är oerhört synd om dig och krya på dig nu liksom dotter.

Du får lägga dig ner och minnas de trevliga stunderna med Daniel...hihi så piggnar du nog snart på dig!

Kramen

Dansbandsfrun sa...

Krya på dig kram kommer här!