Sidor

måndag 14 december 2009

Milda makter...en sån dag...

Milada Matilda...
Holy Moses...
Jösses Amalia...
Vilken dag...
Helt creepy...Vad kan jag ha varit med om?
Jo, det mest avskyvärda, mest skräckfyllda & traumatiska har hänt mej...
Nu undrar du säkert VAD???
Jo, jag var tvungen att åka till stan för att handla. Inte julklappar utan kläder till mej själv...hujeda mej...
Jag kom på att jag kan ju inte gå med vct-byxor & T-shirt på en julmiddag.
Vad fanns det det att göra; bara att ta tjuren vid hornen och åka och handla...
Nu hittade jag ganska snabbt det jag skulle ha: en tunika & tights. (en ny Bh inköptes också fast det var väl kanske lite mer än du ville veta...)
Men det mest förundransvärda i kråksången är att jag måste erkänna att det var riktigt roligt...
Jag blev ganska nöjd trots allt ;)


Här är "Kejsarinnan i hennes nya kläder".(ha, ha, ha)

Kramar

5 kommentarer:

Miruschka sa...

Du kommer garanterat att göra succé i den outfiten! Kram

Niklas C sa...

Svar: Tack =) Men tyvärr hittade jag bara en julklapp på stan... Som tur var gick det bättre på internet sen =)

Kram

margit sa...

Hej Susanne! De va inga dåliga grejer du köpt!! Tjusigt värre o snygg BH också!! Man måste få måna om sig själv också!!
Kram!!/Margit

Mona sa...

Snygg outfit!! Hahahaha!
Tjusigt värre!
Ha en bra kväll!

Camilla sa...

Vilken pingla till syster jag har ;)
Du köpte väl B75?
Och du har sååå rätt.
Du kan inte gå i mysbralla och T-shirt på självaste julafton....inte ens efter klockan åtta.
Eller hur ;)
Puss på dig!