Sidor

onsdag 3 februari 2010

Lill-lördag.


Tjofs så har vi gjort mer än halva veckan.
Men nog skulle jag hellre legat kvar i sängen idag.
Varför är sängen som skönast när man måste kliva upp?
Jag snoozade säkert tre gånger innan jag fick ändan ur vagnen i morse...
Det är ju så himla skönt att somna om!

Efter jul så har jag min lediga dag på torsdagar.(så i morgon är jag ledig)
Det är fantastiskt bra; jobbar tre dagar, ledig en och så är det fredag & HELG!
Så håll ut vänner, det är närmare till nästa helg än det var till den förra...
Kram

17 kommentarer:

Miruschka sa...

Ha en bra dag och håll ut, i morgon kan du snooza så många gånger du vill/kram

Camillasrum sa...

Vad skönt att vara ledig imorgon! Ang att deppa, då är vi samma lika du och jag. Jag kommer alltid också igen, men ibland önskar man att man slapp den där "depp-fasen". Men nu är det snart helg och jag ska till dina trakter för att se Melodifestivalen på lördag! Ska bli så kul!! Kram på dig!

Douglas Söderlind sa...

Önskar dej en fin dag

Mia64 sa...

Ja det är tungt att gå upp på morgonen, men skönt med ledig dag imorgon/Kram

Sussi sa...

Jag ska vara duktig och ställa klockan på 8 för att komma upp i hyfsad tid och bli trött igen på kvällen så jag kommer isäng bra tid när det är dags att börja jobba igen! I morse snoozade jag i 1 timme och 15 min.. Inte illa hihi
Fasiken, att det ska vara så jäkla svårt att bara gå upp!!!

Kramisar

Sanna sa...

Huirtbulle på dig själv....ha ha!

Härligt med ledighet lite då och då och tycker genast att min chef ska införa detta också.

Idag är det så mycket snö att jag inte fick upp ytterdörren på morgonen och det säger väl på ett ungefär hur det ser ut här. Otroligt är bara förnamnet.

Ha en go lill-lördag på dig och mys på hemkommen vartefter.
Ska kolla din gästbok också *blink*

Kramen!

Daniel sa...

Alltid skönast att sova när man MÅSTE stiga upp.. sen när jag äntligen har en sovmorgon tex en söndag så kan jag vakna skrämmande tidigt.

Men skönt med lediga torsdagar!! Enjoy!!!

Marita sa...

Ja herregud så jobbigt att komma ur sängen,speciellt när det är sånt här dyngväder,och med två tunga hundar inklämda på sidan,
Sköt om dig,
kramiz!

Camilla sa...

Hade du varit sjukskriven kunde du ligga och snooza hela dagen :)
Ha det bra och kram på dig!

ewe sa...

nånting bara, <3

Sus sa...

Precis rätt tänkt!
Efter 12.00 är det närmre helgen :)
Jag snoozar alltid minst tre gånger, väckaren är inställd på det :)
Torsdagar måste vara en bra ledigdag, då är det mindre kvar av arbetsveckan!

Kraaaaaaam

Mia systeryster sa...

Jag snoozar varje dag jag=D!!Vad skönt för dig att vara ledig i morgon!Kram

cecce sa...

Hoppas du får sova ut ordentligt idag då, nu när du är ledig!
Ha en riktigt skön ledig torsdag!

Kram

Sussi sa...

Nu så här sista dagarna av min ledighet försöker jag komma upp lite tidigare. Därför har jag ställt klockan på morgonen. Men det har väl gått si så där.. att snooza en timme kanske inte är så bra hihi
Inte när man har ont om tid på jobbmornarna i alla fall :-(

Sv. Idag blev det skogspromenad istället :-)

Kramisar

Sanna sa...

Blir det pannkaka eller inte? :)



KRAAAAAM

Mona sa...

Härligt att du fixat till ryggen.
Och den här gången tycker jag att det blir jätte härligt med helg, för jag är nämligen LEDIG!
Kramen

Millan sa...

Hej..
Jag hittade till dej via Jennyringblomman.
Upptäckte att du är en "kändis" :)
Vi har nämligen setts på en hel del Open Shows, sprungit vänstervarven tillsammans ;)
Jag har 2 goldentjejer.. Wilma och Ebba.
De är Falleur's hundar bägge två...

Vi ses väl den 21/2 ???
Hoppas du är bättre i ryggen då!!!!
Krya på dej...
Camilla