Sidor

onsdag 7 april 2010

"Var har jag lagt den???"

Är du liksom jag, helt hopplös när det gäller att hålla reda på bilnycklar, börsen & mobilen?
Eller har du ordning och reda på dina grejer?
Jag försöker att alltid lägga från mej saker på en speciell plats men det lyckas inte alla gånger...
Finns det något värre än när mobilen ringer och man springer runt huset som en tok...man letar överallt, lyssnar efter ringsignalen, letar ännu mer, lokaliserar ljudet till jackficka, känner igenom fickorna, fipplar upp dragkedjan till fickan och så tystnar telefonen...

Jag måste komma på ett bättre ställe att förvara min mobil på!

Myspace Funny Pictures


Kram

16 kommentarer:

Afrodite sa...

Hmmm...jag är precis likadan! Fruktansvärt irriterande! Men du...det kanske inte är så dumt, där på bilden...på det viset lär man ju inte missa var den är och slipper missade samtal! Smart! =)
Kram på dig!

Camilla sa...

Aj!

Mia64 sa...

Godmorgon!
skönt att höra att jag inte är ensam.Jag förläger ofta saker och tror jag vet var jag har dem, men icke..Ha en fin dag /Kram

gunsan sa...

Kan ju tala om att mina bilnycklar har jag förlagt någonstans i snön på dotras gård *fniss*, men var??????? kan det vara så att "det som göms i tö.....", håller med om det där med mobilen, irritationen är märkbar just när signalen tystnar, eller så har man ett ärende en trappa upp o lämnar mobilen därnere "för nu ringer nog ingen" och vad händer......det ringer!!!! Dåå blir jag lite gramse kan jag säga;))
Kramizzzzzz

pillan sa...

men vad fina dina vovvar är .
jag skulle så gärna vilja ha bilder på dom , visst är den en hanne den som är mörkast ?

Har du uppfödning oxå eller ställer du bara ut ?

Som du kanske har sett har vi oxå en golden, dom är verkligen underbara.

Jag ska och kolla på kändis , kanske kan man få namnet på armen elller i pannan kanske?

kram

Sussi sa...

Hmm Du behöver nog bara läsa mitt inlägg idag så får du nog ganska snabbt svaret på den frågan hihi
JA JAG ÄR LIKADAN ;-)

Kramisar

Tigris Predikantan sa...

Ha, ha! Man kanske skall testa med "HÅL" i örat?
Ja, jag lägger allt på en speciell plats ... hittar aldrig någonting senare ... hur kan det komma sig?
:)

ansepanse sa...

fy, det ser äckligt ut
men visst, det försvinner saker för mig också, igår letade jag efter lappen där jag skrivit upp olika lösenord, hittade den inte och fick byta ett lösenord eftersom jag glömt bort det
kramr

Herr Nilssons Fru sa...

Nääääääää...Anki hon vet precis vad hon har sina saker...de e sant. Ja om vi nu inte snackar om saker jag ska gömma undan eller så, då kan de ta tid innan jag finner dem igen. Min mobil har jag alltid i handen...skojar bara, men jag använder den i tjänsten så den är alltid nära..

Skön dag på Dig
Kramiz anki n

Miruschka sa...

Fy fanken vilken bild!
Vet inte om det beror på att jag börjar bli (eller är) gammal, men shit vad vissa ser ut med piercingar och sånt!
Ha det så bra resterande onsdag/kram

Sanna sa...

Nej jag vet exakt vart varenda pryl finns och tror mycket det har med jobbet att göra. Det är extremt viktigt att allt finns exakt där det ska ligga.
Mannen däremot är som dig. Jag blir tokig på honom när han slarvar bort nycklar, plånböcker och jag...ja stackars jag är den som sedan får leta.

hehe

Kramen!

Sus sa...

Åh, fyy, hitta en snällare plats till mobilen:)
Mobilen är den största rymmaren här, den kan jag jaga tills jag måste ringa till den själv.

Kraaaaam

cecce sa...

Vilken läskig bild:-)
Inget ställe jag vill ha min mobil på...

Känner igen mej!! Mitt liv är ett ständigt letande!

Kramar

Mia64 sa...

Kikar in och hoppas du haft en bra dag /Kram

♥ Carina ♥ sa...

Bläk vad äckligt!! Då är det bättre att ha mobilen i nån ficka, så man får leta...
Kram

Mita sa...

Ja det är knepigt det där,att man tänker nu lägger jag den här saken på den här platsen så jag kommer ihåg det sen.Inte fanken gör man det,totalt bortblåst i minnet,ha,ha.
Men sen kan man ju hitta saker på dom mest konstiga ställen och undra varför dom ligger där?
Ha det gott,
kramiz!