Sidor

tisdag 10 augusti 2010

Sponsring - någon?

Jag är inte sponsrad av något företag.
Jag livnär mej inte som "proffsbloggare".
Får faktiskt inte ett rött öre...(until now??)


Vad är skillnaden?? (ja, förutom att den ena är fylld med sommarsaft!)
Joooo, du Kalle. Den tillhööööööger är billigare. För den är köpt på X&X.....
Priset ÄR skillnaden!

Jag hittade ett par jättesöta flaskor på Boom en dag och kunde inte bara låta bli att köpa dem!
De var så där lite "gammaldags" med en spänn-kork.
Och billiga! Bara 29:-. Drog till och köpte två när jag ändå var på gång med min shopping! ;)
Du vet ju när man har gjort ett kap så vill men ju gärna visa upp skatterna så den första som kom igenom ytterdörren fick ta del i min entusiasm:

-Kolla vad jag fyndat!! Och bara 29 spänn!! VISST var det BILLIGT!!??

-Precis likadana säljer vi fast för 19:-.....svarade dottern nitiskt.

Priset ÄR skillnaden...


22 kommentarer:

Camilla sa...

Det var mig en dålig affär du gjorde!
Tjänade ingenting!!!'Snarare tvärt om.
Men det kanske inte drabbar den fattige ;)
God morgon!

Sus sa...

Sånt är störigt!...för den drabbade:)
Kraaaaaaaaaaaam

Sussi sa...

hahahaha vilken miss..
Fast känner du att du gjorde en bra affär för 29 kr så gjorde du det. Huvudsaken man själv är nöjd ;)

Kramisar

Stattinskan sa...

Hahahaha, så enkelt var det att förstöra den lyckan ;-)

gunsan sa...

aaaaa, det är säkerligen bättre kvalitet i dina flaskor tihi tihi.

tuffa flaskor;)
kramizzzz

Miruschka sa...

Men du kan nog se det som ett kap eftersom det är köpt på ett fiiint ställe;)
Såna där saker råkar jag också ut för ibland, tänk om de kunde låta bli att upplysa att det faktiskt inte ÄR ett fynd.
Ja, ja, sånt är livet!
Kram

Bara Jag sa...

Ha ha!! Då vet jag vart jag ska åka - saknade flaskor när jag kokade saft härom dagen!!

Sanna sa...

Tänk att det finns glädjedödare överallt och flaskorna var jättefina inte tu tal om annat. De kanske rent av var lite stabilare än de för 19 kr. Ja så var det säkert...haha.

Kramen.

♥ Carina ♥ sa...

Men åhhh, typiskt!! Kunde hon inte ha sagt det innan liksom...innan du slängde 20kr i sjön. Dra av det på månadspengen vetja!! ;)
Kram

Lena sa...

Ja ja det kanske är bättre glas i din flaska :)
Ha de

Helene sa...

Det gäller att kolla runt : /
Men FINA var dom = )
Ha en skön kväll.
Kram Helene.

Hanna aka Lilla My sa...

Typiskt, när man själv är så nöjd med priset ;)

soffie sa...

typiskt,
men va fina de är,
kram

Camillasrum sa...

Tror absolut att dina flaskor hade...bättre kvalité ;-) De var ju från Boom...finns de i Övik? Älskar den affären!
Härligt att du diggar Mojje :-) Han är ju helgo ;-) Kram på dig!

Mita sa...

Tror faktiskt dina flaskor har bättre kvalitet,nån skillnad måste det vara,he,he...
Kramiz!

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Lite äldre flaskor är charmiga, har ett par riktigt gamla här hemma som prydnad :)

Sv: Nä, man ska inte avslöja för mycket om "sin plats", för nästa gång man kommer dit är det kanske en hel folksamling :P

Quila o Ronja sa...

Trist...men om man själv tycker priset är ok, så är det väl ok! Låtsas att du inte hörde vad dottern sa ;-))

Fina var dom. (Var är dom billigast, så jag inte gör samma tabbe, hahaha?)

Allt gott
Susanne

Allis sa...

Åh va retfullt!! Flaskorna är i alla fall jätte snygga och kan användas att ha all slags flytande föda i. ;-)

Kramis

Stattinskan sa...

Gomorron i gråvädret :-)

Anna sa...

haha...Jädrans ungar! ;)

Mia systeryster sa...

Så retfullt, men fina flaskor, gläds åt det istället;) Kram

Anne-Sofie sa...

Det är lika förargligt som att köpa nåt...och sen efter ett kort tag så reas den...