Sidor

fredag 4 mars 2011

Så var det....


...ÄNTLIGEN fredag!
I går var jag ledig men jag hade en sån där dag när ALLT skulle göras. Du vet: tider skulle passas och en massa måsten skulle göras.
Jag vet att sånna dagar måste finnas också det blir så när man sparar göromål på hög  och vad gör väl det idag nu när det är fredag och en hel helg ligger framför!

Jaha, ska vi börja fredagen med en lite fredagsfräckis, så vi kommer lite i fredagsstämning?

Janne var sugen på ett nyp med frugan och kröp över på hennes sida av sängen.
- Nej det blir inget i kväll, svarade hon, jag skall till gynekologen i morgon bitti så jag får inte ha sex på 24 timmar innan dess.

Janne rullade tillbaka till sin sida, men efter ett tag frågade han med ett flin:
- Men du ska väl inte till tandläkaren?!!!

♫♪♪Nu blir det fredagsmyyyyyyssssss.....♫♪♪
Ha nu en riktig härlig fredag!

18 kommentarer:

Petra sa...

Tack för dagens första skratt.
Ha en skön fredag!

Herr Nilssons Fru sa...

Haha...de finns lösningar på allt...skratt!!!
Bilderna var ju inte helt fel de heller.
Ha nu en redig sköööööööööön fredag.
Kramiz

Quila o Ronja sa...

Tänk att vi är så otroligt duktiga på att samla på saker "att göra". Dock skönt när allt blir färdigt!
Härlig fredag!!!
Kram
Susanne

Helene sa...

Ha ha vilken rolig bild och rolig fräckis = ))
Ha en mysig fredag, det ska jag !!
Kram Helene.

UlricaA sa...

Haha ha en go helg!!!!! och nej jag hade inte klarat mig utan mina höns, det är nog bland det absolut personligaste djur jag har mött i mitt liv, sån karaktär och stor personlighet! Underbara små liv!

Miruschka sa...

Hoppas du får en härlig fredag med ett eller två glas rött ikväll;)
Kram♥

~~Sara~~ sa...

-gapskrattar och sätter kaffet i vrångstrupen-
Var hittar du alla dina fredagsfräckisar någonstans??

Trevlig helg!!
Kram

Mita sa...

Du ska väl inte till tandläkaren,hahaha...jamen gud så smart han var,tyckte han....
Jag tycker ibland att det finns måsten alla dagar.Men vissa dagar kan man förtränga dom.Det är väl då dom samlas på hög hmmm.........
Nu tar vi fredag heeela dan,
Kram vännen!

Maud sa...

Fy på dig!! ;)

Lena sa...

Usch för måsten....dom lägger jag undan för idag.
Ha de

Sus sa...

Ja ibland hopar sig måstena, skönt när de är gjorda!
Tack för skrattet, det gjorde gott :)
Kraaaaaaam

Carina Sjölund sa...

Tänk alla måsten vi har :(
Men nu är det Fredag och god mat och gott vin, eller vad säger du? :)
Kramen på dig♥

Anonym sa...

Äntligen nån som talar om svart på vitt att det faktiskt ÄR fredag! Har ju inte sett nån marknad här i Bergamo eller Milano idag, så jag har varit lite osäker...
:-)

Mia systeryster sa...

Hahaha, den var bra=D
Ha en riktigt skön fredagkväll!
Kram

Diana sa...

HAHA, snusk-Janne! Hoppas helgen blir nice!

Sussi sa...

hahaha vilken rolig bild och historia.

Kramisar

gunsan sa...

Hihihi, ett skratt förlänger livet säger de ju, och skratta får man när man ser dina fredagsvitsar;))

När du nu var så himlans duktig igår så hoppas jag att du har haft en riktigt nice dag idag;)
kramizzzzz

Fenixmonas sa...

Godmorgon denna lördag! En härlig liten fräckis så här på morgonkvisten! kramiz