Sidor

måndag 4 juni 2012

Måndag morgon...

...say no more!!!!



19 kommentarer:

Anonym sa...

haha :) nästan som jag förutom att jag har varken sigg i handen eller behå på mig. Japp! Sitter framför skärmen med bara trosor och glasögon!
Ha en fin dag!

Camilla sa...

Jo..jag har en sak att säga. En viktig sak...LEDIG!!!!!
Kram!

Majken sa...

Härliga måndag :-))

Vad snygg du är när du sitter här vi datan :-D
Ha en fin dag!
Kram

Mita sa...

Usch, det där såg kallt ut,hihi...
Här sitter jag med tjocksockar på fötterna och en virkad sjal över axlarna,som en liten gumma,hmm....
Kramen på dig denna måndag♥♥

Ama de casa sa...

Här med! Tror jag...
:-)

Miruschka sa...

Se det positiva.....det är ju SOL!!
Kram♥

Anonym sa...

Hihi.......
Ha en goer Måndag "trots allt" Slår mig ner & tar en kopp kaffe mé dig.....
/Kram

Diana sa...

Denna måndagen är jag ledig så jag har inget emot den. :)

ansepanse sa...

okey :) jag smyger tyst ut igen men först:
kramen till dig

Milla sa...

Lika samma här ungefär, hahaha fast jag har hunnit klä mig. Annars hade jag nog chockat hela byn då vi for till tandläkaren i morse :))
Kram

Åse sa...

Måndagar är måndagar man har en ny orörd vecka framför sig! Ha en trevlig sådan

Sara sa...

Underbart :D

Kram

♥ Carina ♥ sa...

Haha, vilken bild!!
Måndag och jobbvecka för mig... nåja, snart helg igen ;)
Kram

Znogge sa...

Tiger och samtycker. Fast ler en liten smula. Dels över bilden, dels över att det är kväll nu!

Kram

Lena sa...

svar: Visst är hon söt!
Nellie heter hon och jag vet inte så mycket om henne mer än att det är mina föräldras grannes hund.

Sanna sa...

Den bilden suger.....haha och hoppas du haft det bättre.

Kram

Carina Sjölund sa...

Sista nattpasset, sedan LEDIG HURRRRRRRRAAAAAAA :)
Kramen på dig♥

Sus sa...

Har känt mig s å d a n hela denna måndag.
Inget kuligt har drabbat mig...men jag har ialaf...INTE fått punktering :)

Kraaaaam i måndagsdimman...

Team Nelson / Ordringen. sa...

Tur att måndagar ligger först i veckan så att den redan är gjord. Den du...