Sidor

söndag 9 september 2012

Det gick en röd tråd...

...i mitt shoppande i går.
Herrejestanes vilka "spändersbyxer" jag hade på mej i går!
Jag hade hur mycket som helst som jag ville handla och det gick en röd tråd genom allt, kom jag underfund med, när jag väl kom hem...
Det blev bl.a nya gardiner till köket och till dotterns rum  övervåning, nya diskborstar, ljuständare, ljuslyktor, sköljmedel:
 
Inte att förglömma; 2 st. nya "Boomfiltar":
 
 
Ja, ja...den röda tråden var att ALLT gick i lila!
 




24 kommentarer:

Miruschka sa...

...och Carina J:s röda tråd går i rosa;)
Jag undrar jag vilken färg som skulle dominera om JAG skulle shoppa loss??
Kram♥

Camilla sa...

Undrar just vem det är som inspirerat oss med den färgen? ;)
Lila är sååå fint.
Kram!

Anonym sa...

Hihi...Härligt & de där Filtarna är ju underbara ♥...
Jag önskar dig en riktigt Skön Söndag/Kram

Diana sa...

Boomfiltar?
Åh, har ni kvar det sköljmedlet! Det är min favorit men det har slutat att tillverkats om jag har förstått det rätt... Måste leta mer, vanligt sköljmedel doftar ju inte alls lika länge.

Paulahelenas sa...

Lila är så fint :)

Hoppas att söndagen blir bra!
Här blir det en lugn dag!
Solen skiner :)

Kram

Majken sa...

Vilka bra saker... Filtarna är ju jättesköna :-)

Ha en fin dag!
Kram

~~Sara~~ sa...

Det var en fin "lila" tråd som gick genom inköpen :)

Kram

Miss Juni sa...

Wow! Snacka om att gå in för sin shoppingrunda, när man tom väljer att hålla sig till "en lila tråd"!!
Imponerande!! :)

Kram å go´söndag!
Här skiner solen & fåglarna kvittrar! (not!)

Ama de casa sa...

Jag ser ju hur dom ser ut, men boomfiltar har jag aldrig hört talas om. Verkar inte finnas heller, för jag får ett "felstavnings-röd-krull" under det ordet :-D

Fina fynd, fast min röda tråd hade sannolikt hållit sig till den färg som orden säger :-D

Diana sa...

Sv: Aha, då hänger jag med! Den ser riktigt mysig ut!

Herr Nilssons Fru sa...

En vacker färg o sköna filtar, har en o de är så gosiga så:)

Kramiz o skön söndag

Sus sa...

Tänk som det kan bli! :)

NU fick jag lite trubbel...har bytt duschdraperi och MÅSTE ju ha nya handdukar i färg-i-färg :)
Kul!

Kraaam

Anonym sa...

Oftast tycker jag det är trist att handla.
Men det händer att det kan vara roligt, speciellt om jag hittar något som jag verkligen gillar

mvh

Anonym sa...

En sån Boomfilt har jag oxå. Den är sååååå sköööön! Den är på soffan i vardagsrummet även sommartid.
Söndagskram

Znogge sa...

Lila är fint! Så varför inte ;-)

Kram

fialia sa...

Tänkte just skriva det lila alltså näör du själv "sa" det.
Mitt sovrum är lila, mycket behagligt och det säga att den färgen öppnar sinnena. (städa med öppet sinne) hehehehe
ha de Fia

Afrodite sa...

Åhhh! LILA! ♥ Och en exakt likadan mys-filt som jag har, har du köpt! Den är verkligen underbar! =)
Kram på dig! ♥

Rigmor sa...

Alltid snyggt när det matchar...nu är det väl kanske inte så ofta man pyntar med sköljmedlet, men bara vetskapen om att det är i en lila flaska kan göra vem som helst lycklig!! Luktar det sen gott är det ju ett plus...***skrattar***!!
Kram kram

Mita sa...

Lila är sååå fint,helt rätt. Men vad skråen är boomfilt? Jag googlade, men fick bara upp babyfilt i olika former,och det är det väl inte,hehe...
Kramen♥

Mita sa...

Glömde ju säga att rotmos och fläsklägg är supergott,och riktig höstmat,helt klart...
Kramar♥

Milla sa...

...och jag som trodde du mena höststädningen ;)

Susanne sa...

Gillar Boomfiltarna intensivt.

soffie sa...

lila är så snyggt det är min nellies favoritfärg,,å sånna där filtar är så gosiga jag har en fast den är svart å vit.. kramen

Freja sa...

Som om min dotter gått och handlat...