Sidor

måndag 24 september 2012

Inte nu igen...!

Är det MÅNDAG?
 IGEN?!
Orka......

 


22 kommentarer:

Znogge sa...

NHä!!!!

Åse sa...

Orka... Snart är de fredag igen ;-)

Miruschka sa...

Det jäkliga är att det inträffar cirka 52 gånger/år;)
Kram♥

Anonym sa...

haha :)) Så mysigt det ser ut att bara slappa och inte bry sig att måndagen är redan här! :)
Kram

fialia sa...

Ja redan måndag och jag har SEMESTER.

ha de Fia

Afrodite sa...

PALLA...??!!
Gomorron sköna böna! ♥ Kram

Camilla sa...

Äntligen måndag!!
Jag är ledig. Är du också det? ;)
Kram!

Paulahelenas sa...

Usch ja, måndag ;(
Ingen bra dag!

Kramen

Miss Juni sa...

Hahaha!!
vilka piggeliner... ;o)

Kram å go´morning!

Ama de casa sa...

Haha! Jag känner mig som hundarna just nu... Undrar om jag inte ska ta en siesta redan nu? :-)

Mita sa...

En bra måndag i dag efter en regnig helg. SOLEN! Den skiner så grant i dag,därför känns det som en toppen måndag♥
Kramen på dig♥

♥ Carina ♥ sa...

Tjolahopp denna soliga måndag! Jag är ledig så idag är en bra måndag :)
GOD morgon!

Ulf sa...

Mrs E! Det är nån här som påstår att det är måndag. Kan det väl inte vara. Då skulle jag redan ha varit....

Anonym sa...

Hihi...Joo & en underbar solig sådan :)
/Nospuss & Kram ♥...

Diana sa...

Haha! Det slog mig precis att det var nog i vintras som jag senast såg de där hundarna stå upp! ;)

Majken sa...

Ja det är måndag... Hoppas du får en riktigt bra dag!
Kram

Freja sa...

Hahahah, PRECIS så där kände jag mig på alla dagens möten...

Krönikören sa...

Håll ut!! Snart är det tisdag!!

Ääää.

Lotta sa...

Dina måndagsbilder är oslagbara! fast idag har det varit en bra måndag :)...

~~Sara~~ sa...

Den som ändå fick vara hund å strunta i såna saker som måndagar....

kram

Matilda - Aqua Seer's Kennel sa...

Ett återkommande problem det här med måndagar ;-)

Jane sa...

Haha! Nu är det Tisdag... Igen.
Kramar i massor / Jane