Sidor

torsdag 25 oktober 2012

Så äntligen landade...

...vår Skånske Afrodite på Norrländs mark.


Syster var och hämtade upp henne på flygplatsen men eftersom jag jobbade så hade jag ingen möjlighet att åka med men hade så gärna velat det. Men jag var med på ett litet sätt ändå:
Jag hade nämligen spelat in en liten video som syster spelade upp för Afrodite. Så visst kan man väl nästan säga att jag var med...

Kvällen spenderades hemma hos syster med god mat och dryck:

 
Som du ser så hade syster tagit fram finporslinet, kvällen till ära.
 
 
Efter en stund så slöt även Carina upp.
 
 
Bartendern skötte sitt jobb utmärkt. Han blandade så goda drinkar till oss.
 
 
Du kan ju bara föreställa dej hur vi fnissade, skrattade, flamsade och hade oss.
Och vi fick en riktig fin pik av D:
 
Oj, är klockan redan SÅ mycket....
 
Tack brudar för en underbar kväll!
Vad vi gjorde i dag, det berättar jag i morgon...
 
 
 
 
 

22 kommentarer:

Camilla sa...

Tack själv!
Vilken underbar kväll...tror jag ;)
Det blev ju en och annan drink :)
Vi fortsätter väl i kväll ;)
Kram!

Anonym sa...

Härligt.......
Snygg tallrik hihi/Kram & Skååååål ♥

Afrodite sa...

Tack själv för en helt underbar kväll!!! ♥ (Och tack för en fantastisk video-hälsning! ♥ Ja, det blev verkligen en massa mys med go'tjejerna! Fina ni! ♥
Han var duktig han, La Bartender och vad finkänslig han var när han lite diskret började pilla med klockan. Och så var han så hemskt tålmodig...*fniss*
Kram och vi ses i kväll!

Mita sa...

Vilken fin gemenskap ni har,och vad skönt för Afrodite att komma till er och bli så väl omhändertagen,
Ha det gott nu allesammans♥♥

Åse sa...

Så härligt !

Jaja sa...

Oh va härligt. Vilken fest, vilka tjejer. Kan tro att det blev mycket fniss och tok. Hoppas helgen blir lika fnissig. ♥ Ha de gott. kram Jaja

Diana sa...

Ops, hoppas det inte var jobb för någon imorgon... Hehe! :)
Se nu till att ha det riktigt skoj!

Carina Sjölund sa...

Hoppas ni får underbara dagar tillsammans :)
Hälsa med dig!
Kramen♥

Maud sa...

Sötnosar! Jag tycker mig skåda en linslus... ;)

Semester & Mat sa...

Låter som att ni hade er en riktigt rolig kväll.
"Vad vi gjorde i dag, det berättar jag i morgon..." Ja ni sov väl bort hela dagen ;)

soffie sa...

å va härligt att hon är hos er nu, kramen å ha en underbar tid tillsammans

Znogge sa...

En hel del verkar vara bekant ;-) Någon gest på bilden och så...

Ha det fortsatt kul tillsammans!

Kram

♥ Carina ♥ sa...

Haha, härliga bilder! En viss linlus är med också. No name no name ;)
Vi ses i morgon! Kram

Majken sa...

Vilken toppenkväll :-)
Det kan alla behöva men fraför allt er gäst :-)

Ha en fin kväll!
Kram

Herr Nilssons Fru sa...

Så gott att ni nu är samlade o har kul, hoppas ni får skratta så mycket att ni känner de redigt i magens skrattmuskler - de e skön smärta:)

Njut o ha kul. Trevlig helg på Er alla.
Kramiz

Milla sa...

Mysigt!! Njut och ha det riktigt bra tillsammans allihop, kram Milla.

Rigmor sa...

Den sista bilden...KLOCKren!! Men jag kan ana ett småleende hos "urmakaren"...tror nog karlar tycker det är rätt roligt när vi fruntimmer kommer igång...å så trevligt sen, att ha en vän som kommer så där, med flyg som den värsta kunglighet!!
Ha nu en riktigt trevlig helg!!
Kram kram

Diana sa...

Okej, jag sitter här och är vrålhungrig och ska käka ett kokt ägg (lite mer än en halv avokado då jag slänger in en brödskiva under med)... Ska vi byta? ;)
God morgon!

Camilla sa...

Jag vann!
Jag la ut före dig idag ;)
Kram!

Pillans sa...

ni är underbara , din syster å du

Afrodite sa...

GODMORGON sköna böna! ♥
Vi ses väl sen va'?
Kramelikram

Ama de casa sa...

Åh! En video minsann! Det var värst, jag som trodde att det "bara" var en skylt :-)

Det ser ut som ni har det toppenbra! Och finporslinet ser verkligen lättdiskat ut. Sånt gillas när man inte har diskmaskin ;-)