Sidor

lördag 19 januari 2013

Tävling/utlottning...



...måste jag ha för att fira mina 60 000 underbara besökare på min blogg!

Här följer lite enkla regler för att få vara med i den:

1 lott = skriv en kommentar i detta inlägg
2 lotter = skriv en kommentar i detta inlägg och länka från din blogg om tävlingen (det är tillåtet att använda bilden ovan)

Lätt som en plätt, va?!

Tävlingen pågår till den 26:e januari kl. 00.00.
Vinnaren avslöjas den 27:e januari. Och priset är hemligt...

Lycka till alla!






40 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Härmed anmäler jag mig till tävlingen!
Ja det var ju plättlätt! :)
Fixar med länkningen i morgon.
Kram och Natti natti "syster"

Diana sa...

Jag vill också vara med! Vad vinner jag? Jag vill ha en hund! :)

Ulf sa...

Samma här. Med ska jag vara och länkar gör jag imorgon.

Miruschka sa...

Jag vill vara med och länkar senare idag, så två lotter till mig tack:)
Kram♥

Camilla sa...

Jag vill självklart vara med.
Två lotter tack!
Kram!

Linda sa...

Grattis till så många besökare!!
Vi är gärna med och tävlar!

moi sa...

God morgon!
Är jag med i tävlingen nu??

Nu gav du mig nåt att bita i vad gäller möjligheten till 2 lotter. Hm, OM jag lyckas syns det i em.
Kram

Anonym sa...

Ja men visst hihi.,..
1Lott /Kram ❤

Åse sa...

Klart jag vill vara med och så klart hoppas jag på vinst :-) ha en fin lördag. Kram

Paula`z Värld sa...

Klart att jag vill ha 1 lott :)

Ha en härlig helg!

Kram

Susanne sa...

Grattis till alla besökare. Jag tävlar med 2 lotter. Jag vill helst vinna en flygbiljett till ett varmt land ;)

Jane sa...

Vad kul...
Klart att jag är med vännen...
Jag skall genast gå in på min blogg och fixa och trixa lite,
Kramar i massor / Jane

Jane sa...

Nu är det gjort.
Så nu vill jag ha två lotter. Haha
GRATTIS till alla besökare vännen.
Kramar igen / Jane

Ell-Pell sa...

Jag är gärna med och tar en lott! Grattis än en gång :-)

Kram

Tess-en helt (o)vanlig morsa/tjej med väldigt speciella barn sa...

Är självklart med!! Ska fixa en länkning, hojtar när det är gjort =)

Afrodite sa...

En kommentar!

ansepanse sa...

jag är med :)
såg inne hos Jane att du har en tävling
kramar

Maud sa...

Självklart är jag med!!!
Länkar!

moi sa...

Såja, nu har jag fixat två lotter :)

Afrodite sa...

jasså du! Men det kunde du ju ha sagt liiite tiiidigare!!!
Ja, jag läste hos Moí att med smicker och så kunde man komma långt! Nu tog ju jag dig på orden och skrev just "en kommentar"...det var ju det du sa...;)
Men du...du vet hur MYCKET jag tycker om dig va'?! (Och detta är inget smicker, utan HELT sant!) DET måste ju vara värt FYRA lotter MINST!!! :D

Kram goding! ♥

Anita sa...

Så spännande! Kanske det är en hund i förstapris? :-)

Rigmor sa...

Jag är med i tåget!!
Kram kram

Susan sa...

Wehooo tävlingsdax!

Kraaam och jättegrattis till alla som kollar din finfina och roliga blogg

Mita sa...

Vad kul med alla besökare,grattis!!
Jag är med i tävlingen och tar gärna två lotter om det finns kvar,hihi....
Kramen på dig**

Eddie och barnen på Bristol Academy sa...

Om alla dessa ska vara med så vill jag också vara med! Anna

Mycket annat & lite betong sa...

Grattis!
Jag vill gärna vara med och tävla! Även jag hoppas att vinsten är en hund för det skulle jag behöva!
En lott, tack!

Kram Agneta

Unknown sa...

Klart jag är med och firar denna stora händelse! Länkningen kommer under dagen!

Kram

Joanna Björkqvist sa...

Klart jag vill vara med och tävla! Men till skillnad från somliga andra vill jag inte vinna en hund, för jag är tyvärr allergisk mot pälsdjur... Jag vill inte heller vinna all den där snön som är på bilden... Men i övrigt vill jag vinna precis vad som helst! ;)

Kram!

Miss Juni sa...

Men det är ju helt fantastiskt!!
Tänk om alla dessa 60 000 skänkt dej vars en fjuttig enkrona...WOW vad du kunde shoppat loss då!!
Jajaja, jag vet, du är ju inte så himla nällad på att shoppa, så därför kunde du skickat dom där 60 000 söderöver, för här finns en som är GLAD I SHOPPING!! :)

Grattis, nu har jag väl vunnit, va?!

Ska försöka komma ihåg att länka oåxå, men nu måste jag packa ihop mej! Ska åka & hälsa på lilla barnbarnet förstår du.

Kram från ett kyligt Skåneland!

Yvonne :-) sa...

Hej! Jag har haft golden uppfödning.Ditt inlägg om tävling kommer i min blogg på tisdag! Kram!

Ama de casa sa...

Hemligt pris... Spännande!

Grattis igen :-)

Freja sa...

Ohh, jag är med!

Majken sa...

GRATTIS!!!

Jag vill gärna vara med :-)
Tar 2 lotter tack!
Kram

Arlo sa...

Här halkade jag in via Nelsons blogg! Så klart vi vill vara med i lotteriet!

Krönikören sa...

Klart jag är med!

Kram

Quila o Ronja sa...

Har sagt det förut, och säger det igen!!!
Bilden på dig och dina fina hundar är så bra!!!
Ha en fortsatt bra vecka :-)
Kramar

Herr Nilssons Fru sa...

Grattis till alla besökare!!
Jag har länkat och önskar nu mig själv lycka till och hoppas på vinst:)

Kramiz

RackarTuss sa...

1 lott = skriv en kommentar i detta inlägg
Done :D

Vita Falkens Lantliv sa...

Jag vill gärna vara med, 1 lott, tack! Spännande:)

Kram Susanne

Melody and M.E sa...

Klart vi vill vara med, men kan bara bli en lott då vi inte hinner länka då vi sitter hos sjuka mattefar!
Melody med matte