Sidor

söndag 21 september 2014

SM i rallylydnad...

...går av stapeln i Sundsvall i helgen. Och helt klart var jag tvungen att åka dit för att titta och heja på alla deltagare, främst Hanna & Andrea, några goldenvänner som tagit sig ända dit.
Det var fantastiskt kul att se alla duktiga ekipage, tydliga förare, uppmärksamma hundar och framför allt hur roligt de hade tillsammans.

Men för att komma till Sundsvall är det ju som bekant en viss bro jag måste ta mej över, Höga kusten bron... och du vet ju vad jag tycker om den.


Men jag tog mej över den och det gick bara bra...




11 kommentarer:

Anonym sa...

Åh...den bron som är så vacker att åka över ♡

Härligt med SM i rallydydnad/Kram

znogge sa...

Bra jobbat av dig. Oftast klarar vi mer än vad vi tror!

Kram

Anonym sa...

fin utsikt från den

mariaikos sa...

Haha...vad du är rolig, ler när jag ser bilderna på dig :)
Det var kanske lite rally över bron också.
Har aldrig hört rallylydnad, men det går säkert fort.
Kram ♥

moi sa...

Jag lär nog aldrig komma till Sundsvall, suck. Såvida man inte kan ta båt...
Jag kommer nog inte till Öland heller för delen - hatar den bron. För att inte tala om bro till Danmark..
Tacka vet jag fast mark under fötterna.
Kram

fialia sa...

Bra att du inte blundade i alla fall, hehehehe
ha de Fia

Miruschka sa...

...och snart invigs den nya bron i Sundsvall;)
Kram♥

Hörni sa...

Hahaha, ja den är hemsk den där bron! Men vacker. :)

Freja sa...

Du måste ta dig över den två gånger gissar jag, modigt!

Herr Nilssons Fru sa...

Haha ja ha blunda när man kör är ingen hit :) Men, den där bron skulle jag vilja åka över, har ju inte ens varit i närheten av den.

Kramiz o go måndagsmorgon

Camilla sa...

Helt normalt! ;)
Kram!