Sidor

fredag 21 augusti 2015

Äntligen...

...FREDAG!

Åh kära nån vad dagarna går fort. Nu har jag gjort min andra jobbarvecka och överlevt men ser fram emot helgen.

Men ska vi skaka liv i fredagskänslan? Med en liten fredagsfräckis kanske...?

Ellen och hennes man Bob gick i terapi efter 25 års äktenskap.
Vad var problemet?
Ellen började passionerat, snörvlande, smärtsamt att dra fram alla problem som de haft under deras 25 år av äktenskap. Om och om igen – hela visan: förnekande, brist på ömhet, tomhet, ensamhet, oälskad och oönskad. En oändlig lista på bristande behov som hon saknat under äktenskapet.
Slutligen, efter oändliga upprepningar, avbröt terapeuten. Gick runt skrivbordet och bad Ellen att stå upp. Han kramade henne, knäppte upp blusen och bh:n. Masserade brösten samtidigt som han kysste henne. Allt framför hennes man, som bara höjde på ögonbrynen.
Ellen tystnade, knäppte blusen och satte sig tyst ned. Märkbart generad.
Terapeuten vände sig till Bob och sa: 
-Detta är vad din fru behöver, tre gånger i veckan. Klarar du det?
Bob tänkte efter och svarade: -Jag kan släppa av henne här måndagar och onsdagar men fredagar spelar jag golf.

♫ ♫ ♫♪♫ Nu blir det fredagsmys ♫ ♫ ♫♪♫



4 kommentarer:

Ama de casa sa...

Haha!

Ha en härlig helg nu! :-)

Majken sa...

hahaha den var bra :-)

Ha en underbar fredag :-)
Kram

znogge sa...

Ha ha, förvisso lördag i dag men jag fick mig ett rejält gott skratt :-)

Kram

fialia sa...

hahaha
ha de Fia